Koppel Advies hecht aan tevreden relaties en daarom werken we steeds aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Alle medewerkers, inclusief de directie, volgen regelmatig bij- en nascholing en besteden dagelijks tijd aan het op peil houden van hun (fiscale) kennis.
Koppel Advies voldoet aan de door de Belastingdienst gestelde compliancy-eisen voor Horizontaal Toezicht (HT). Met andere woorden: de Belastingdienst acht onze werkprocessen kwalitatief hoogstaand genoeg om de verantwoordelijkheid voor de juistheid van aangiftes meer bij ons neer te leggen. HT is dus een soort ISO-norm voor belastingadviseurs. Wij mogen voortaan klanten voordragen voor HT, waarvan we weten dat ze de gegevens voor de aangiften volledig, juist en op tijd aanleveren. Die klanten profiteren van een aantal voordelen, zoals een lager procedurericiso, snellere zekerheid en verminderd toezicht door de Belastingdienst.
Hoewel we de administratie voor onze klanten grotendeels hebben geautomatiseerd met hoogwaardige software, blijft onze dienstverlening mensenwerk. En waar mensen aan het werk zijn, kunnen er fouten worden gemaakt of misverstanden ontstaan.
Om de kwaliteit van onze dienstverlening te kunnen waarborgen, kunnen klanten die niet volledig tevreden zijn over onze dienstverlening, zich beroepen op onze Klachtenregeling.